Ця Політика конфіденційності, далі — Політика, діє щодо обробки персональних даних, які може отримати Товариство з обмеженою відповідальністю “АБЕТКА МЕБЛІВ” від фізичних осіб (суб'єктів персональних даних) на підставі Конституції України та Закону України “Про захист персональних даних” від 01.06. 2010 нар. №2297-VI (далі — Закон), а також Генерального регламенту щодо захисту даних ЄС 2016/679 (EU GDPR) та іншого Європейського законодавства про захист даних, спільно іменоване надалі — Законодавство.

Ця Політика конфіденційності розроблена, щоб розповісти Вам:

  • що таке персональні дані;
  • які Ваші персональні дані ми збираємо;
  • як і чому ми використовуємо їх;
  • кому ми передаємо Ваші персональні дані;
  • як ми захищаємо конфіденційність Ваших персональних даних;
  • як з нами зв'язатися і до кого звернутися, якщо у Вас виникнуть питання щодо обробки Ваших персональних даних.

Ми обробляємо Ваші персональні дані лише в разі, якщо виконано одне з умов, зазначених у статті 6 GDPR, у тому числі, але не виключно:

  • Ви надали згоду на обробку ваших персональних даних;
  • обробка потрібна з метою укладення або виконання договору з Вами;
  • така обробка вимагається законодавством країни, де Ви перебуваєте.

Ми справді серйозно ставимося до безпеки персональних даних наших клієнтів, потенційних клієнтів та інших осіб, які звернулися до нас, тому прагнемо захищати конфіденційність Ваших персональних даних. Адміністрація зобов'язується вжити всіх необхідних заходів для запобігання зловживання Вашими персональними даними, які стають нам відомі. Ми будемо обробляти Ваші персональні дані у суворій відповідності до вимог чинного законодавства та виключно за наявності законних підстав на таку обробку.

Ви не зобов'язані надавати нам персональні дані, але без певної інформації про Вас ми не зможемо надати Вам деякі наші послуги.

У випадку, якщо ми контролюємо способи збору Ваших персональних даних та визначаємо цілі, для яких ці персональні дані використовуються, Адміністрація виступає «контролером даних» для цілей GDPR та іншого застосовного європейського законодавства про захист даних, а також «власником персональних даних» у розумінні Закону .

Ми можемо періодично оновлювати Політику конфіденційності, в тому числі, якщо цього вимагає застосування законодавства. Тому ми просимо Вас відвідувати сайт https://azbukamebeli.com.ua, щоб переконатися в тому, що Ви маєте актуальну інформацію.

Договірні партнери ТОВ “АБЕТКА МЕБЛІВ”, які мають доступ до Ваших даних, що необхідні для надання послуг від імені ТОВ “АБЕТКА МЕБЛІВ”, за умовами угод укладених з ТОВ “АБЕТКА МЕБЛІВ” зобов'язані дотримуватися умов конфіденційності даної інформації і не мають права використовувати надані дані для якихось інших цілей. У деяких випадках виникає необхідність передати Ваші запити компаніям-партнерам “АБІТКА МЕБЛІВ”. У цих випадках Ваша персональна інформація також вважатиметься і використовуватиметься як конфіденційна.

Цим ви підтверджуєте, ви маєте достатню правоздатність та дієздатність за законами Вашої країни для надання згоди з цією політикою конфіденційності та згоди на обробку Ваших персональних даних на умовах, що тут викладені. Ніхто у віку до 18 років не повинен надавати нам персональну інформацію через будь-яку з наших Сервісів. Ми не збираємо цілеспрямовано персональну інформацію осіб віком до 18 років. Батьки та опікуни повинні постійно контролювати пов'язану з цим діяльність своїх дітей.

Ви також погоджуєтесь з тим, що Адміністрація має право надавати доступ та передавати Ваші персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, виключно, якщо при цьому не змінюється мета їх обробки та лише у випадках, передбачених даною Політикою конфіденційності та /або законодавством України .

  1. Терміни та визначення

Персональні дані — відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути ідентифікована (Користувач);

Особливі категорії персональних даних— це так звані «чутливі» персональні дані, які можуть зашкодити суб'єкту даних на роботі, у навчальному закладі, у середовищі проживання, або можуть призвести до його дискримінації в суспільстві. Наприклад, це персональні дані, які містять інформацію про расове походження, політичні чи релігійні погляди, про членство у профспілках, стан здоров'я, сексуальну життя, біометричні чи генетичні дані. У термінології українського законодавства — це такі персональні дані, обробка яких несе особливий ризик для суб'єктів персональних даних.

Суб'єкт персональних даних— це фізична особа, яка стосується персональних даних і яку можна ідентифікувати або яка вже ідентифікована за цими персональними даними.

Адміністрація сайту(Адміністрація, а також далі за текстом ми, нами, нас, нам) — Товариство з обмеженою відповідальністю “АБЕТКА МЕБЛІВ”, ЄДРПОУ 364480466, Адреса юридична: Україна, 02222, м. Київ.

Обробка персональних даних – це будь-яка дія або сукупність дій, таких як збір, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, відновлення, використання та поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних ( автоматизованих) систем;

Поширення персональних даних — дії з передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб'єкта персональних даних;

Використання персональних даних — будь-які дії Адміністрації з обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання частичного або повного права обробки персональних даних іншим суб'єктам відносин, пов'язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб'єктів персональних даних або відповідно до законодавства України;

Знеособлення персональних даних — вилучення відомостей, які дозволяють прямо чи опосредковано ідентифікувати особу;

Користувач — суб'єкт персональних даних, будь-яка дієздатна фізична особа, яка приєдналася до цієї Політики у власних інтересах або в інтересах юридичної особи, з метою отримання замовлення, запитів, або для інших цілей, які можуть бути для досягнення кінцевої мети – задовольнити свої інтереси та пройшов реєстрацію на сайті https://azbukamebeli.com.ua;

Онлайн-сервіс — сервіс, що містить сукупність інформації, текстів, графічних елементів, дизайну, зображень, фотоматеріалів та відеоматеріалів та інших результатів інтелектуальної діяльності, а також програм, що містяться в інформаційній системі, що належить Адміністрації та розташований за адресою https://azbukamebeli.com .ua, призначений для підвищення кваліфікації та професійних навичок фінансових фахівців;

Особистий кабінет — розділ онлайн-сервісу, доступ до якого Користувача здійснюється після його реєстрації в онлайн-сервісі https://azbukamebeli.com.ua та введення унікального логіна та пароля. Особистий кабінет містить персональні дані Користувача та призначень для перегляду та керування доступними функціональними можливостями онлайн-сервісу;

Реєстрація — дії Користувача щодо заповнення та відправлення реєстраційної форми, розміщеної на сайті https://azbukamebeli.com.ua, які, у разі відсутності в Адміністрації, заперечень щодо реєстрації;

Політика — справжня політика конфіденційності, яка розташована за адресою https://azbukamebeli.com.ua;

Контролер персональних даних — це фізична або юридична особа, яка визначає цілі та засоби для обробки персональних даних та несе головну відповідальність за їх обробку. Контролер персональних даних є “володілець персональних даних” у термінології українського законодавства. В рамках цієї Політики контролером персональних даних є Товариство з обмеженою відповідальністю “АБІТКА МЕБЛІВ”;

Процесор персональних даних — це фізична або юридична особа, яка на підставі інструкцій (вказівок, розпоряджень) контролера обробляє персональні дані для контролера. Процесор персональних даних є розпорядником персональних даних у термінології українського законодавства;

  1. Загальні положення

2.1. Політика застосовується щодо всіх Ваших персональних даних, які можуть бути отримані нами у процесі використання Вами онлайн-сервісу.

Ця Політика поширюється на персональні дані, отримані як до, так і після набуття чинності цією Політикою.

2.2. Мета Політики полягає в доведенні до Вас необхідної інформації, що дозволяє оцінити, які персональні дані і з якими цілями обробляються нами, методи їх обробки та забезпечення безпеки.

2.3. При використанні онлайн-сервісу Ви, повідомивши Адміністрації свої персональні дані, в тому числі за допомогою третіх осіб, визнаєте свою згоду на обробку своїх персональних даних відповідно до цієї Політики.

2.4. У разі незгоди з умовами цієї Політики, Ви зобов'язані перестати використовувати онлайн-сервіс.

2.5. Згода на обробку персональних даних може бути відкликана суб'єктом персональних даних. У разі відгуку суб'єктом персональних даних для згоди на обробку персональних даних, Адміністрація має право продовжити обробку персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних за наявності підстав, зазначених у Законодавстві.

2.6. Адміністрація сайту не перевіряє достовірність персональних даних, наданих Користувачем, не має можливості оцінювати його дієздатність. Однак Адміністрація виходить з того, що Користувач діє сумлінно, обережно, надає достовірні та достатні персональні дані та докладає всіх необхідних зусиль для підтримки таких даних у актуальному стані, і не нарушує права третіх осіб.

2.7. Погоджуючись з умовами цієї Політики, Ви підтверджуєте, що в момент збору персональних даних Ви повідомлені про осіб, яким передаються персональні дані, зміст та цілі збору персональних даних. Ви підтверджуєте (гарантуєте), що персональні дані, які передані нам на обробку, передані за згодою власників персональних даних і в рамках Законодавства

2.8. Адміністрація, отримавши персональні дані від Користувача, не приймає на себе зобов'язання з інформування суб'єктів (їх представників), персональні дані яких йому передані, про початок обробки персональних даних, оскільки обов'язок здійснити відповідне інформування, при укладанні договору з суб персональних даних та/або при отриманні згоди на таку передачу, несе Користувач, який передавши персональні дані.

2.9. Обробка Ваших персональних даних здійснюється відповідно до вимог Закону. Обробка персональних даних осіб, які перебувають на території ЄС або є громадянами ЄС, регулюється, зокрема, Генеральним регламентом захисту даних ЄС 2016/679 (далі — “GDPR”). Також законодавство інших країн може встановлювати додаткові вимоги.

2.10. Ця Політика діє щодо всієї інформації, яку Адміністрація може отримати про Користувача при використанні ним онлайн-сервісу, а також у ході виконання Адміністрацією будь-яких угод та договорів з Користувачем.

2.11. Ця Політика є внутрішнім документом Адміністрації.

2.12. Контролер персональних даних звільняється від відповідальності за наслідки, що настали у зв'язку з обробкою їм персональних даних, у разі якщо він не несе відповідальності за подію, що спричинило настання таких наслідків.

Ви також погоджуєтесь з тим, що Власник персональних даних має право надавати доступ та передавати Ваші персональні дані третім особам без будь-яких додаткових повідомлень, винятково, якщо при цьому не змінюється мета їхньої обробки і тільки у випадках, передбачених цією Політикою конфіденційності та/або законодавством України.

Ніхто віком до 18 років не повинен надавати нам персональну інформацію через онлайн-сервіс. Ми не збираємо цілеспрямовано персональну інформацію осіб віком до 18 років. Батьки та опікуни повинні постійно контролювати пов'язану з цим діяльність своїх дітей.

  1. Склад персональних даних

3.1.Адміністрація для здійснення своєї діяльності та для виконання своїх зобов'язань обробляє персональні дані Користувача, надані їм при реєстрації на сайті https://azbukamebeli.com.ua та які зберігаються в особистому кабінеті.

3.2. До персональних даних Користувача відносяться: прізвище, ім'я, по батькові, адреса електронної пошти, номер мобільного/стаційного телефону, країна проживання, місце роботи, посада, дата народження.

Ми просимо Вас повідомляти лише ті персональні дані, які необхідні для надання обраної Вами послуги, отримання інформаційної розсилки або відповіді на Ваш спеціальний запит/претензію. У той же час, якщо Ви вирішите повідомити нам додаткові персональні дані, ми також можемо обробити їх з необхідним рівнем захисту.

3.3. Адміністрація має право встановлювати вимоги до складу персональних даних, які повинні обов'язково надаватися під час використання онлайн-сервісу. Якщо певна інформація не відзначена Адміністрацією як обов'язкова, її надання чи розкриття здійснюється Користувачем на свій розсуд.

3.4. Дані, які автоматично передаються Адміністрації при використанні онлайн-сервісу Користувачем за допомогою встановленого на пристрої програмного забезпечення: IP-адреси, інформація про браузер та вид операційної системи пристрою, технічні характеристики обладнання та програмного забезпечення, дата та час доступу до онлайн-сервісу.

  1. Підстави та мета обробки персональних даних

4.1. Підставами для обробки персональних даних є:

1) згоду суб'єкта персональних даних на обробку його персональних даних Адміністрацією;

2) укладення та виконання договору, однією зі сторін якої є суб'єкт персональних даних або який укладено на користь суб'єкта персональних, або для здійснення заходів, що передують укладанню договору на вимогу суб'єкта персональних;

3) необхідність виконання Адміністрацією вимог, передбачених Законодавством.

4.2. Метою обробки персональних даних є:

  • здійснення покладених на Адміністрацію функцій відповідно до законодавства;
  • збору, зберігання та обробки персональних даних, получених в онлайн-сервісі в рамках Закону та GDPR;
  • для відправлення Користувачу комерційних (маркетингових) повідомлень, що містять додаткову інформацію про продукти та послуги, актуальні акції та спеціальні пропозиції, що надаються Адміністрацією за допомогою онлайн-сервісу.
  • ідентифікація суб'єкта персональних даних під час використання онлайн-сервісу;
  • зв'язок з суб'єктом персональних даних у разі необхідності, у тому числі, напрям пропозицій, інформаційних матеріалів, повідомлень, інформації та запитів, реклами, а також обробка запитів суб'єкта персональних даних;
  • покращення якості онлайн-сервісу, зручності його використання, розробка нових функціональних можливостей та покращення якості обслуговування;
  • проведення статистичних та інших досліджень на основі знеособлених даних;
  • виконання Адміністрацією договірних та інших зобов'язань перед Користувачем за угодами, укладеними між Адміністрацією та Користувачем або третіми особами на користь Користувача.
  1. Основні принципи обробки персональних даних

5.1. Обробка персональних даних Адміністрацією здійснюється на основі принципів:

5.1.1. Законності цілей та способів обробки персональних даних;

5.1.2. Сумлінності Адміністрації, як власника персональних даних, досягається шляхом виконання вимог законодавства України щодо обробки персональних даних;

5.1.3. Досягнення конкретних, заздалегідь визначених цілей обробки персональних даних;

5.1.4. Відповідності цілей обробки персональних даних цілям, заздалегідь визначеним та заявленим при зборі персональних даних;

5.1.5. Відповідності переліку та обсягу оброблюваних персональних даних, а також способів обробки персональних даних заявленим цілям обробки;

5.1.6. Достовірність персональних даних, їх достатність для цілей обробки, неприпустимість обробки персональних даних, надлишкових по відношенню до цілей обробки персональних даних;

5.1.7. Забезпечення при обробці персональних даних точності персональних даних, їх достатності, а в необхідних випадках і актуальності стосовно цілей обробки персональних даних.

5.1.8. Неприпустимість об'єднання баз даних, що містять персональні дані, обробка яких здійснюється з цілями несумісними між собою;

5.1.9. Зберігання персональних даних у формі, що дозволяє визначити суб'єкта персональних даних не довше, ніж цього вимагають цілі їх обробки.

5.1.10. Оброблювані персональні дані підлягають знищенню або знеособлення за досягненням цілей обробки або у разі втрати необхідності у досягненні цих цілей, якщо інше не передбачено законодавством України та GDPR.

5.1.11. Ми також повинні враховувати періоди, для яких нам, можливо, потрібно буде зберегти Ваші персональні дані для виконання наших юридичних зобов'язань перед Вами або контролюючими органами.

5.1.12. Ми можемо з часом мінімізувати Ваші персональні дані, які ми використовуємо, або навіть можемо зробити Ваші дані анонімними, щоб вони більше не могли бути пов'язані з Вами особисто. У цьому випадку ми зможемо використовувати цю інформацію зі статистичною чи іншою метою без подальшого повідомлення Вас, оскільки така інформація перестає бути персональними даними.

5.2. Обробка персональних даних здійснюється Адміністрацією у статистичних чи інших дослідницьких цілях за умови обов'язкового знеособлення персональних даних.

5.3. Адміністрація не здійснює обробку персональних даних, що стосуються расового чи етнічного походження, політичних, релігійних чи світоглядних переконань, членства в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального наказання, а також даних, що стосуються здоров'я, статевого життя, біометричних та генетичних даних.

5.4. Обробка персональних даних здійснюється з дотриманням умов, визначених законодавством України та GDPR.

  1. Терміни обробки персональних даних

6.1. Терміни обробки персональних даних визначаються виходячи з цілей обробки, але не довше ніж це визначено Законодавством.

6.2. Персональні дані, термін обробки (зберігання) яких закінчився, повинні бути знищені або знеособлені, якщо інше не передбачено Законом. Зберігання персональних даних здійснюється у формі, що дозволяє визначити суб'єкта персональних даних не довше, ніж цього вимагають цілі обробки персональних даних, якщо термін зберігання персональних даних не встановлено Законом. Оброблювані персональні дані підлягають знищенню або знеособленням після досягнення цілей обробки або у разі втрати необхідності у досягненні цих цілей, якщо інше не передбачено Законом. Ми також повинні враховувати періоди, для яких нам, можливо, потрібно буде зберегти Ваші персональні дані для виконання наших юридичних зобов'язань перед Вами або контролюючими органами (відповідно до Регламенту ЄС 261/2004).

6.3. Ми можемо з часом мінімізувати Ваші персональні дані, які ми використовуємо, або навіть можемо зробити Ваші дані анонімними, щоб вони більше не могли бути пов'язані з Вами особисто. У такому разі ми можемо використовувати цю інформацію без подальшого інформування Вас.

  1. Коло осіб, допущених до обробки персональних даних з боку

Адміністрації

7.1. Для досягнення цілей цієї Політики до обробки персональних даних допущені лише ті співробітники Адміністрації, на яких покладено таку обов'язок відповідно до їх службових (трудових) обов'язків. Доступ інших співробітників може бути наданий виключно у передбачених Законом випадках. Адміністрація гарантує від своїх співробітників дотримання конфіденційності та забезпечення безпеки персональних даних під час їх обробки.

7.2. Адміністрація має право передати персональні дані третім особам у таких випадках:

  • суб'єкт персональних даних письмово висловивши свою згоду на такі дії;
  • передачу передбачено українським або іншим відповідним законодавством у межах встановленої законодавством процедури. При цьому доступ до персональних даних третьої особи не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог Закону або не може їх забезпечити.

7.3. Адміністрація має право доручити обробку персональних даних третьому особі за згодою суб'єкта персональних даних, якщо інше не передбачено законодавством України, на підставі укладеного з третьою особою договору, умовою якого є дотримання конфіденційності та нерозголошення персональних даних.

7.4. Представники органів державної влади (у тому числі контролюючих, наглядових, правоохоронних та інших органів) отримують доступ до персональних даних, оброблюваних Адміністрацією, в обсязі та порядку, визначеному Законодавством.

  1. Реалізація захисту персональних даних

8.1. Діяльність Адміністрації з обробки персональних даних в інформаційних системах нерозривно пов'язана із захистом Адміністрацією конфіденційності отриманої інформації, якщо це не суперечити чинному законодавству.

8.2. Система захисту персональних даних включає у собі організаційні та (або) технічні заходи, визначені з урахуванням актуальних загроз безпеки персональних даних та інформаційних технологій, що застосовуються в інформаційних системах. Адміністрація здійснює оновлення цих заходів з появою нових технологій у разі потреби.

8.3. Обмін персональними даними при їх обробці в інформаційних системах здійснюється каналами зв'язку, захищеними технічними засобами захисту інформації.

8.4. При обробці персональних даних в інформаційних системах Адміністрацією забезпечуються:

  • проведення заходів, спрямованих на запобігання несанкціонованого доступу до персональних даних та (або) передача їх особам, які не мають права на доступ до такої інформації;
  • своєчасне виявлення фактів несанкціонованого доступу до персональних даних;
  • недопущення впливу на технічні засоби автоматизованої обробки персональних даних, внаслідок яких може бути порушено їх функціонування;
  • можливість негайного відновлення персональних даних, модифікованих та знищених внаслідок несанкціонованого доступу до них;
  • постійний контроль рівня захищеності персональних даних.

8.5. Щодо персональної інформації зберігається конфіденційність, за винятком випадків, коли технологія онлайн-сервісу або налаштування використовуваного Користувачем програмного забезпечення передбачає відкритий обмін інформацією з іншими Користувачами онлайн-сервісу або з будь-якими користувачами мережі Інтернет.

8.6. Адміністрація реалізує наступні вимоги Закону в галузі персональних даних:

  • вимоги конфіденційності персональних даних;
  • вимоги щодо забезпечення реалізації суб'єктом персональних даних своїх прав;
  • вимоги щодо забезпечення точності персональних даних, а в необхідних випадках і актуальність стосовно цілей обробки персональних даних (з прийняттям (забезпеченням прийняття) заходів щодо видалення або уточнення неповних або неточних даних);
  • вимоги до захисту персональних даних від неправомірного чи випадкового доступу до них, знищення, перекручення, блокування, копіювання, надання, поширення персональних даних, а також від інших неправомірних дій у відношенні персональних даних;
  • інші вимоги до Закону.

8.7. Відповідно до Закону Адміністрація самостійно визначає склад та перелік заходів, необхідних та достатніх для забезпечення виконання обов'язків, передбачених законодавством у сфері персональних даних від несанкціонованої або незаконної обробки та від ненавмисної втрати, знищення або пошкодження.

Адміністрація дотримується принципу мінімізації персональних даних. Ми обробляємо тільки ту інформацію про Вас, яка нам потрібна, або інформацію, яку Ви за своєю згодою дасте ширше між необхідною обробкою. Крім цього, ми налаштували всі інтерфейси Онлайн-сервісу та додатки для надання послуг так, щоб дотримувалася максимально можлива конфіденційність, налаштування якої можна відредагувати на свій розсуд. При передачі персональних даних державним органам ми завжди використовуємо найбезпечніші та перевірені шляхи передачі таких даних.

8.8. Cookies та інші технології відстеження.

Cookies — це невеликі текстові файли, які зберігають сайти на комп'ютері або мобільних пристроях у момент, коли Ви починаєте їх використовувати. Таким чином, сайт на годину буде пам'ятати Ваші переваги та дії, які Ви виконали, у тому числі для того, щоб Вам не потрібно було повторно вводити ці дані. Наші файли cookies самі по собі не ідентифікують окремого користувача, а ідентифікують лише комп'ютер чи мобільний пристрій, яким Ви користуєтесь.

Cookies та інші технології відстеження в нашому онлайн-сервісі можуть використовуватись різними способами, наприклад, з метою експлуатації онлайн-сервісу, аналізу відвідуваності або в рекламних цілях. Cookies та інші технології відстеження ми використовуємо, зокрема, для підвищення якості та ефективності наших послуг.

Для отримання додаткової інформації про те, що таке cookies, як вони працюють, як ними керувати або як їх видалити, перейдіть на www.allaboutcookies.org.

Повідомляємо Вам, що у налаштуваннях деяких інтернет-браузерів можна налаштувати заборону cookies та інших технологій відстеження. При цьому Ви повинні розуміти, що якщо Ви вимкнете деякі файли cookies, функціональність онлайн-сервісу може бути обмежена і Ви не зможете використовувати всі його переваги, а також можлива неправильна робота деяких сторінок.

  1. Права суб'єкта персональних даних

9.1.Права суб'єктів персональних даних відповідно до законодавства України

9.1.1. Знати про джерела збору, місцезнаходження своїх персональних даних, мету їх обробки, місцезнаходження розпорядника персональних даних або дати відповідне доручення щодо отримання цієї інформації уповноваженим особам, крім випадків, встановлених Законом.

9.1. 2. Отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.

9.1. 3. Доступ до своїх персональних даних.

9.1.4. Отримувати не пізніше ніж за тридцять календарних днів з дня надходження запиту, крім випадків передбачених Законом, відповідь на те, чи обробляються чи зберігаються його персональні дані, і які саме.

9.1.5. Пред'являти мотивовану вимогу до Адміністрації про заперечення з обробки своїх персональних даних.

9.1.6. Пред'являти мотивовану вимогу щодо зміни або знищення своїх персональних даних, якщо дані обробляються незаконно чи є недостовірними.

9.1.7. На захист своїх персональних даних від незаконної обробки та випадкової втрати, знищення, пошкодження у зв'язку з умисним прихованням, ненаданням чи несвоєчасним їх наданням, а також на захист від надання відомостей, що є недостовірними чи принижують честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи .

9.1.8. Звертатися зі скаргами на обробку своїх персональних даних до Адміністрації, до Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини або до суду.

9.1.9. Застосовувати засоби правової захисту у разі порушення законодавства про захист персональних даних.

9.1.10. Вносити застереження щодо обмеження права на обробку своїх персональних даних при наданні згоди.

9.1.11. Відкликати згоду на обробку персональних даних.

9.1.12. Ознайомитись з механізмом автоматичної обробки персональних даних.

9.1.13. На захист від автоматизованого рішення, яке має для нього правові наслідки.

9.1.14. Адміністрація має право доручити обробку персональних даних третьому особі за згодою суб'єкта персональних даних, якщо інше не передбачено законодавством України, на підставі укладеного з третьою особою договору, умовою якого є дотримання конфіденційності та нерозголошення персональних даних.

9.1.15 Представники органів державної влади (у тому числі контролюючих, наглядових, правоохоронних та інших органів) отримують доступ до персональних даних, що обробляються в Адміністрації, в обсязі та порядку, визначеному законодавством України.

9.2. Інші права суб'єктів персональних даних відповідно до GDPR

Крім українського законодавства щодо захисту персональних даних, Адміністрація поважно ставиться до забезпечення Ваших прав, встановлених GDPR.

9.2.1. Право на інформацію

Ми готові надавати суб'єктам даних інформацію про ті, які з їх персональних даних ми обробляємо.

Якщо Ви матимете бажання дізнатися, які Ваші персональні дані ми обробляємо, Ви можете запит на цю інформацію в будь-яку годину, в тому числі, шляхом звернення до Адміністрації. Перелік даних, які ми повинні Вам надати, Ви можете знайти у статтях13 та 14GDPR. При цьому, під час звернення Ви повинні повідомити свої конкретні вимоги, щоб ми мали змогу на законних підставах розглянути Ваш запит і надати відповідь.

Зверніть увагу, що у випадку, коли ми не можемо засвідчити Вашу особу шляхом обміну електронними повідомленнями або під час Вашого звернення до кол-центру, або у разі обґрунтованих сумнівів щодо Вашої особи, ми можемо попросити Вас надати документ, що засвідчує особу. Тільки таким чином ми зможемо уникнути розголосу Ваших персональних даних особи, яка може видавати собі за Вас.

Ми обробимо запити у найкоротші рядки, але в той же час просимо пам'ятати, що надання повної та законної відповіді щодо персональних даних – це складний процес, який може тривати до місяця.

9.2.2. Право на виправлення даних про Вас

Якщо Ви виявите, що деякі персональні дані, які ми обробляємо про Вас, є неправильними або застарілими, будь ласка, повідомте нас про це. У цьому випадку ми можемо попросити Вас надати документ, що засвідчує особу.

Якщо Ви хочете виправити персональні дані, які обробляються нами, Ви можете провести коригування самостійно, виконавши вхід до свого індивідуального кабінету в Онлайн-сервісі або зв'язавшись з Адміністрацією.

У деяких випадках ми не зможемо змінити Ваші персональні дані. Зокрема, таким випадком може бути, коли Ваші персональні дані вже були використані в процесі виконання укладеного договору та/або вони містяться у податковому документі, який було оформлено відповідно до податкового законодавства.

9.2.3. Відкликання згоди на обробку персональних даних та право на забуття

У разі, якщо Адміністрація обробляє Ваші персональні дані на підставі згоди на обробку персональних даних (зокрема з метою здійснення маркетингових / рекламних розсилок), подальшу обробку можна в будь-яку годину припинити. Досить відгукати згоду на таку обробку.

Ви також можете використати своє право на забуття. У випадках, передбачених ст. 17 GDPR, Адміністрація знищити Ваші персональні дані, які обробляє, за винятком тих персональних даних, які ми зобов'язані будемо зберегти відповідно до вимог законодавства.

Так само і в цьому випадку, в цілях безпеки, Адміністрація може попросити Вас надати документ, що засвідчує особу, в тому числі безпосередньо за адресою місця знаходження Адміністрації.

  1. Місце зберігання персональних даних

Адміністрація має велику базу персональних даних. Для забезпечення їх безпеки ми використовуємо хмарні сервери Digitalocean. Збережені дані знаходяться у центрах обробки даних у Франкфурті-на-Майні, Німеччина.

  1. Зміна політики конфіденційності

11.1. Справжня Політика може бути змінена або припинена Адміністрацією в односторонньому порядку без попереднього повідомлення користувачів, у тому числі, якщо цього вимагає чинне законодавство. Нова редакція Політики набирає чинності з моменту її розміщення в онлайн-сервісі, якщо інше не передбачено новою редакцією Політики. Тому ми просимо Вас відвідувати онлайн-сервіс. https://azbukamebeli.com.ua, щоб переконатися в тому, що Ви маєте актуальну інформацію.

  1. До кого Ви можете звернутися для захисту Ваших персональних даних

12.1. Якщо у Вас виникнуть питання, зауваження, жалобы чи побажання щодо захисту та обробки персональних даних, Ви можете звертатися до директора ТОВ «АБЕТКА МЕБЛІВ», E-mail: info@azbukamebeli.com.ua, поштова адреса: м. Київ.

Обов'язково вказуйте у всій кореспонденції свої ім'я, прізвище, адресу електронної пошти, а також детальні питання, зауваження, скарги чи вимоги.

12.2. Адміністративний орган захисту персональних даних в Україні — це Управління з питань захисту персональних даних Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Ви можете звертатися до нього зі скаргами та пропозиціями, якщо вважаєте, що порушені Ваші права у зв'язку з обробкою персональних даних.

5/5 - (5 голосів)